Πάρτι εξακολουθούν να κάνουν οι κερδοσκόποι σε βάρος των καταναλωτών, ενώ σε ακόμη πιο δυσχερή θέση έχουν περιέλθει οι Ελληνες παραγωγοί.
Τα περιβόητα 41 μέτρα που είχε ανακοινώσει μετά βαΐων και κλάδων ο πρώην υπουργός Ανάπτυξης, Χρήστος Φώλιας, ήταν, όπως διαπιστώνεται στην πράξη, ένα ακόμη επικοινωνιακό τρικ που επιστρατεύτηκε άρον άρον για να περιορίσει τις αντιδράσεις χαμηλόμισθων και χαμηλοσυνταξιούχων για τα απανωτά κύματα ακρίβειας που σάρωναν τα πενιχρά εισοδήματά τους.
Από: www.agelioforos.gr<--κλίκ για συνέχεια
Τα περιβόητα 41 μέτρα που είχε ανακοινώσει μετά βαΐων και κλάδων ο πρώην υπουργός Ανάπτυξης, Χρήστος Φώλιας, ήταν, όπως διαπιστώνεται στην πράξη, ένα ακόμη επικοινωνιακό τρικ που επιστρατεύτηκε άρον άρον για να περιορίσει τις αντιδράσεις χαμηλόμισθων και χαμηλοσυνταξιούχων για τα απανωτά κύματα ακρίβειας που σάρωναν τα πενιχρά εισοδήματά τους.
Από: www.agelioforos.gr<--κλίκ για συνέχεια